poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Jubileuszowo

Zrobiam kartkę na zbliżającą się 80-stkę mojej Babci. W zasadzie miała to być próba zrobienia kartki wg wzoru, który jakiś czas temu podpatrzyłam nawet nie wiem u kogo i strasznie mi się spodobał. A że próba podczas wykonywania pracy stawała się coraz bardziej zadowalająca, to kartka zostanie kartką prawdziwą :) Oczywiście jakaś wpadka musiała mi się zdarzyć - listki na numerkach zakrywają to, co nie wyszło tak jak powinno...
Od przodu kartka prezentuje się tak:


A w środku tak:


Po prawej stronie będą doklejone jeszcze życzenia, na które na razie nie mam pomysłu, za to mam jeszcze czas :)
Papiery, ćwiek i kwiatki ze scrap.com.plu, brylanciki ze sklep-ewa.pl, a sokole oko dostrzeże efekt użycia pearl makera z Empiku ;)

Miłego dnia :)


3 komentarze: